Sider

tirsdag, juni 30, 2015

Utfordring Juli - Bryllup

Hei og hopp! Da er det dags for ny utfordring igjen. :) Denne gangen er det bryllup. Det er mye flotte kort og Lo er rundt om på nett nå og jeg gleder meg til å se hvilke bidrag som kommer denne gang. Premien er også denne gang et gavekort på 200 kroner hos Kreativ Hobby. Til dere som ikke har blogg : Bidrag sendes på mail til: kreativhobby.katarina@outlook.com Her er litt inspirasjon ifra vårt design team. Dem har naturligvis brukt stempler ifra kreativ hobby. ;)



Kaia



Heidi

Anita

Håper dere ble inspirert av dette. Det ble jeg! Klem


Hanne blir med med dette bidraget.

2 kommentarer:

Kristina sa...

Skulle legge inn bidraget mitt her, men jeg får ikke opp inlinkz-knappen.... Tror ting ikke er helt som det skal :-)

Unknown sa...

Da ble det riktig. Tusen takk for at du ga beskjed og beklager at det tok så lang tid.