Sider

mandag, mai 14, 2012

Kristin - lag mønsterark med stempler


Dette kortet er laget med utgangspunkt i kartong, et helt hvitt ark, stempler og dust mønsterark. Mønsterarket har jeg brukt til å brette og lage blomsten. Den er laget ved å skjære en remse av arket, brette det sikksakk, lime sammen endene og forme det som en sirkel.

På kortet har jeg brukt stemplene "Steampunk liten collage (tannhjul)","Steampunk collage (tannhjul)", grung-silhuette og en mini-versjon av "Du er unik".

Oppå blomsten har jeg stanset ut en blå sirkel, og så stanset ut en sirkel med teksten.

Bakgrunnen er laget ved å stemple de ulike stemplene i ulike farger. Deretter har jeg svertet hele bakgrunnen med de samme fargene.

Jeg har lagt stemplene litt oppå hverandre for å gi det hele mer dybde.

1 kommentar:

Tone-Lill sa...

Det er så kult når en lager alt mønster selv på bakgrunnen, kjempe tøft ble det!!!