Sider

tirsdag, november 22, 2011

Kristin - Julepyntet fyrstikkeske

Her har jeg dekorert en av de store fyrstikkeskene som Nittedal har. Det er alltid kjekt med lange fyrstikker i juletiden og ekstra hyggelig er det når fyrstikkesken har vintermotiv og er hjemmelaget.

På forsiden av fyrstikkesken har jeg brukt stemplene "Snømann kost og tre" og "God jul bokscollage". I tillegg har jeg brukt Kreativ Hobbys eget julepapir "Vinterdrøm - Vinterdag".


Jeg har brukt kun en del av stemplet "God Jul bokscollage" på denne fyrstikkesken. Kjempekjekt å kunne dele opp et stempel på denne måten. På mønsterpapiret har jeg også hatt på litt Crackle Paint i fargen Picket Fence for å få mer snøeffekt.

På siden av fyrstikkesken har jeg stemplet med stemplet "God jul og godt nytt år - 1 linje"


På baksiden har jeg stemplet med stemplet "Glem ikke å nyte juletiden".


Dersom man vil lage en variant som også er flott til gave, kan man pakke inn f.eks 3 telys sammen med fyrstikkesken og gi de bort. Dermed har man en flott, personlig og hyggelig gave. Jeg har her pakket fyrstikkesken og telysene i en clearbag i størrelsen 15,9*15,9cm.

Ha en fin dag - Kristin

2 kommentarer:

Lill sa...

Kjempeflott:)

Nina sa...

Flott pyntet fyrstikkeske :)