Sider

mandag, mars 29, 2010

Utfordring - Skisse

Ukens utfordring er å lage et kort etter skissen som du ser under i dette innlegget.

Husk at du må ha med min. 1 stempel fra Kreativ Hobbys egen design på forsiden. Dersom du heller vil lage en eske, LO eller annet kan du gjerne gjøre det så lenge du bruker min. 1 stempel fra vår design godt synlig.
Frist for innlevering er søndag 4/4-2010!

Alle bidrag som kommer inn i løpet av uken blir med i trekningen om 1 premie!

For å delta i denne ukens utfordring:
- Må du legge en link til din blogg via McLinky nederst i innlegget. I det første feltet skriver du navnet ditt - i neste felt linken til bloggen din - der hvor kortet er. Du må gjerne også legge igjen en kommentar om ditt bidrag. Vi forbeholder oss retten til å hente fram utvalgte kort og vise dem fram i vår blogg som en del av utfordringen!



Kjempe koselig om dere legger igjen en kommentar på utfordringen og skissen :-)

7 kommentarer:

Cathrin sa...

Kjempeflott skisse, denne tror jeg at jeg må se om jeg ikke klarer å snike litt tid inn mellom påskefeiringen til å få laget. God påske til dere! :o)

Guro sa...

Denne skissen likte jeg; for se om jeg klarer å få plass til et kort mellom feiring og besøk :-)
Ha en flott påske dere også!!!
Klem Guro

Bococco sa...

Så flott skisse!
Pst: Det er fremdeles link til den andre utfordringen på toppen på siden deres ;)

Ha en strålende og fortryllende dag.

Klem fra Agnete. :)

Mona sa...

Fin skisse. Skal prøvevå få tid til å bli med. :)

Gro sa...

En skikkelig morsom skisse.... :-)
Nå har jeg kost meg masse....

God Påske!

Gro

Toi9 sa...

Kjempefin skisse ! Må se om jeg ikke rekker å lage et kort :)
Ha en fin påske !
Klem Toini

-Sanna- sa...

Jeg likte denne skissen her.