Sider

mandag, mars 15, 2010

Utfordring - Oransje

Ukens utfordring er en fargeutfordring, og hovedfargen du må bruke er oransje.

Husk at du må ha med min. 1 stempel fra Kreativ Hobbys egen design på forsiden. Dersom du heller vil lage en eske, LO eller annet kan du gjerne gjøre det så lenge du bruker min. 1 stempel fra vår design godt synlig.
Frist for innlevering er søndag 20/3-2010!

Alle bidrag som kommer inn i løpet av uken blir med i trekningen om 1 premie!

For å delta i denne ukens utfordring:
- Må du legge en link til din blogg via McLinky nederst i innlegget. I det første feltet skriver du navnet ditt - i neste felt linken til bloggen din - der hvor kortet er. Du må gjerne også legge igjen en kommentar om ditt bidrag. Vi forbeholder oss retten til å hente fram utvalgte kort og vise dem fram i vår blogg som en del av utfordringen!

Dette kortet er laget av Connie, og bakgrunnen er laget med distress på mistere som er sprayet direkte på bakgrunnskartongen. Motivet er et av de nye stemplene som kom i begynnelse av måneden, og det er fargelagt med distress blekk.



4 kommentarer:

Toi9 sa...

For noen herlige farger !!! Dette var bare lekkert !!!
Ha en fin mandag :)

Mona sa...

Nydelig kort i vakre farger. :)

Guro sa...

Nydelig kort, veldig flott fargespenn i bakgrunnen på dette kortet.
Nok en spennende utfordring, tusen takk :-) Like spennende hver uke å se hva som dukker opp!

Bococco sa...

Etter denne utfordringen har jeg fått sansen for å bruke orange. Jeg har ikke likt å bruke orange noe særlig før, for jeg har ikke følt at jeg har fått det til. Men nå synes jeg det er moro. :)