Sider

torsdag, mars 04, 2010

Nye stempler!

Nå har vi endelig kommet med nye stempler igjen. Denne gangen har vi mange flotte motiv tegnet av designeren Edie. Connie har laget et etterspurt "håndlaget av:" stempel. Tekstene har undertegnede, Anne Bente - laget. Og det er stempler til mange forskjellige andledninger. Vi håper mange faller i smak.

Alle de nye stemplene finner du i vår i vår nettbutikk.

Carina har laget et kort med 3 av de nye stemplene. Hun skrøt veldig av at denne søte gutten var lett å fargelegge. I tillegg til motivet har hun brukt 2 av tekststemplene.


Her er et utvalg av nyhetene våre :

Barnestempler med disse nye søte ungene :

Stempler til vårens unge konfirmanter:


Flere morsomme oldisstempler:

Stempler av til de artsykortene - men passer også til konfirmanten :


Gratulasjostekster:

Hyggelige tekster til forskjellige anledninger:


Flere nye stempler finner du i vår nettbutikk. Til sammen 23 nye stempler!

14 kommentarer:

Anonym sa...

Ååh, så masse flotte nye stempler! :) flott kort også:) klem

Anette sa...

Her var det mye flott!!! Må ta en tur inn i nettbutikken å sjekke ;)

Aud Kirsten sa...

Så mange flotte stempler, må en tur innom nettbutikken jeg:)

Guro sa...

Elsker tekstestemplene deres, bruker dem nesten på hvert kort. Dere har utrolig mange kloke og passende ord. Likte veldig godt disse nye!
Masse flotte vanlige stempel og :-)
Håndlaget av var virkelig søt!
(har allerede vært i nettbutikken og laget meg en mental ønskeliste ;-))
Herlig kort dere viser, brunt er lekkert, super søtt stempel og veldig fint på innsiden også!

Gunn-Eirill sa...

Masse flotte stempler :)
Var innom butikken i dag, det er så hyggelig hos dere

klem

Randi WS sa...

Oy, mange flotte nyheter! Spennende!
Og et kjempefint kort var det også! ;)

Mona sa...

Så flotte stempler. :)

Hildegunn sa...

knallflott kort og herlige stempler dere har laget igjen!
Spørs om det ikke blir en bestilling igjen etterhvert ;)

Turid sa...

Så flott kort! Og så mange fine stempler! Har etter hvert endel stempel fra Kreativ Hobby, men jeg ser at jeg må investere i et par stykker til ;)

Hilsen Turid

Toi9 sa...

Flott kort ;)
Er kommet så mange nye flotte stempler !!
Jeg kommer nok til å bestille oldisene som kysser. Det synes jeg er så herlig. Har vært innom nettbutikken, så jeg har noen på ønskelista mi.
Tusen takk for de fine stemplene jeg fikk i premie :=D

Eline sa...

Så flott kort og så mange fine stempler =)
Kan se ut til at jeg må en tur innom i butikken deres snart =)

ha en fin kveld

Sivic sa...

Mange flotte stempler her!!
Og kortet var flott!!

Anne H. sa...

Så flott kort!
Og de nye stemplene var kjempefine!
Anne :)

Bococco sa...

Så masse fine stempler! Dere kommer til å blakke meg altså ;) heheh

Ha en fin dag! :)