Sider

fredag, januar 23, 2009

Valentine PopUp kort

Det er snart Valentine, og tid til å lage et kort til noen du er glad i! Dette lekre PopUp kortet har Carina i vårt designteam laget. Hun har brukt mønsterpapir fra My Minds Eye - Irresistible , stempler fra Kreativ Hobbys Egen design, masse blomster, hjerter, bånd, knapper, charms, brads m.m. I tillegg har hun brukt bård- og sirkelstanse med mønster samt sirkelkutter. Legg merke til alle de flotte detaljene.

Vi har ingen mal på dette kortet, men hvis du kikker nøye på bilde nr. 2 ser du at popup effekten er laget med et ark, som er brettet, skjært til og limt fast på kortet slik at det popper opp når kortet åpnes. Prøv deg fram med kopipapir for å lage ditt eget popupkort.

NY KOMMENTAR 27/1
Mange lurer på hjertene med glitter. Dette er chipboardhjerter fra Melissa Frances som vi dessverre er utsolgt for nå. Vi håper å få dem tilbake på lager igjen. Men du kan også lage dine egne glitterhjerter hvis du har papp, dobbeltsidig limark og hvitt glitter. Ta et stykke papp og lim dobbeltsidig limark over. Skjær ut hjerte i ønsket størrelse. Riv av forseglingen til limarket og strø over glitter!




















6 kommentarer:

Mona Iren sa...

Fytti så nydelig!!!!!

Gro sa...

Dette kortet er noe av det flotteste jeg har sett! Helt fantastisk!

Heidi sa...

Kjempelekkert kort!!!!

Vibeke sa...

Helt fantastisk nydelig!!! Og jeg lurer så fælt på de hjertene - hvordan få de så hvite og glitrende???? Kjøpes de sånn, eller maler man med noe??? Jeg vil ha sånne:)

Eline sa...

Hei. Det var et fantastisk nydelig kort!!
Jeg har forsøkt meg på en kopi, men det var ikke enkelt. Mitt ble nok noe enklere, men det ble popup i alle fall =)
Hjertenen var også kjempeflotte. Takk for at dere har beskrevet en grei fremgangsmåte for å lage dem selv.

Anonym sa...

Kan dere ikke prøve å lage en mal?