Sider

tirsdag, juli 22, 2008

Kast aldri en eggkartong....

...for den kan brukes på nytt! Jentene i designteamet kommer stadig innom butikken med nye kreative påfunn. Idag var Mariann innom med denne lekre eggkartongen! Den er nå å finne på disken i butikken, så alle som kommer innom er velkommen til å ta en titt.

Neste gang du tenker på å kaste en eggkartong bør du kanskje vurdere å pynte den istedet - for så å fylle opp med kinderegg.... Det vil helt sikkert være lett å finne noen som blir glade for en slik oppmerksomhet!



Mariann har brukt 3 av de nyeste tekststemplene fra vår egen design. Mønsterpapir fra den siste Noteworthy serien til Making Memories og sommerfugler skjært ut fra Cricut maskinen. Noen små skjell, litt glitterlim, blomster, brads, mesh og bånd hører også med.

Informasjon om produktene som er brukt finner du her...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempelurt!!
For de som ikke vet hva de skal gi til en barnebursdag er dette genialt

Caroline sa...

for en knall god idè!!! denne må prøves!! :)
hmm hvem minnebrikke er sommerfuglen på? :)

Berit sa...

Kjempeflott og stilig!! God idé! :)

Anonym sa...

Dette var en genial idè!
Jeg og venninnen min fra Tønsberg var innom butikken for første gang på tirsdag, og ble veldig inspirert. Veldig hyggelige folk var det der og:)
Jeg ble veldig fristet til å ta med meg den 'vidunder'maskinen vi ble vist (cricut?), men mannen min skjønte ikke helt hva jeg skulle med den... skulle vi ha sommerferie?? hehe